Når din tid og dit overblik er vigtigt


Din tid er vigtig. Du vil gerne fokusere på din faglighed, og du vil helst ikke bruge al for megen tid, penge og unødige ressourcer på alt det administrative såsom:

  • Vagtplanlægning
  • Timeregistrering
  • Lønhåndtering
  • Kontraktstegnelser

Lad derfor easydays tidsbesparende og omkostningsminimerende Workforce Management system hjælpe dig med at håndtere alt det nødvendige administrative arbejde så du kan få tid til, at fokusere på det du er god til – din forretningsidé.



Med easydays Workforce Management system får du mere tid til det, du er bedst til, og det du kan lide at bruge tiden på. Vores system holder på en enkel og brugervenlig måde styr på:

  • Tidsregistrering
  • Timetal
  • Lønprocenter
  • Lønsedler
  • Dækningsgrader
  • Ansattes stamdata
  • Ansættelseskontrakter
  • Ansattes kalendere
  • Automatisk vagtplanlægning
  • Vagtbytte
  • Statistikker
  • og meget mere




Book en tid
Udfyld formularen, hvis du ønsker at blive kontaktet af en vore konsulenter. Her vil vi høre mere om jer, og fortælle om hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed.
Virksomhedsnavn
Dit navn
E-mail
Telefon
Dato
Tid
Tid
Besked
Book møde
Vagtplanlægning

Med vores system kan du lave virksomhedens vagtplaner baseret på tidligere omsætning fordelt på dage og årstider. Du kan lægge notifikationer på særligt travle dage ind og du sikrer, at du altid har den rette bemanding. Dine medarbejdere kan også selv bytte vagter, uden du behøver at blive involveret.



Systemet kan automatisk lægge vagterne, så det passer med de aftaler, der er indgået med de enkelte ansatte - såsom ugentlig timenorm, kompetencekrav til pågældende vagter og overholdelse af fagforeningsregler.

Systemet vil også gøre dig opmærksom på fri- og ferieønsker fra ansatte og derved kan du aldrig komme til at glemme disse. Behovet for vagtmøder minimeres også da al planlægning og bemanding kan ske via systemet. Ligeledes aflaster systemet dig i forbindelse med vagtbytte, da de ansatte selv via internettet let og hurtigt kan byde ind på og tage opslåede vagter samt bytte vagter med kollegaer uden behov for lederens opmærksomhed. Slutteligt kan den enkelte ansatte altid tilgå systemet online og se sine mødetider - hvorved muligheden for at overse eller glemme en vagt også reduceres.

Systemet er tilgængeligt via internettet og kan tilgås via pc, Mac, smartphone (iOS og Android) og tablets. Vagtplanen vil tage højde for arbejdstidsregler, overenskomster, sikre refusionsansøgninger og giver dig mulighed for at integrere regler om særlige krav til kompetencer ved vagten – såsom alders- og uddannelseskrav m.m. Og systemet kan også anvendes til at sende vigtige informationer ud til enkelte ansatte, grupper af ansatte eller respektive afdelinger via sms og e-mail.

Vores vagtplanlægningsværktøj er nemt, hurtigt, brugervenligt og overskueligt. Ved installationen af systemet får du en grundig indføring i værktøjet, og du tilbydes også support via e-mail døgnet rundt.


Kulturcenter Limfjord


På Kulturcenter Limfjord har vi benyttet os af easydays system i omkring et år, og vi er rigtig glade for løsningen. Især timeregistrering og lønkørslen er blevet betydeligt lettere, efter Kulturcenter Limfjord valgte at samarbejde med easyday.

Vores ansatte er også meget tilfredse med vagtbyttefunktionen. Nu kan de selv koordinere mellem hinanden uden behov for at involvere deres leder.

Anne Marie Healing
Receptionschef, Kulturcenter Limfjord
Om easyday


Workforce Management er en resurcekrævende opgave i de fleste virksomheder. Easydays webbaserede system hjælper vores kunder med administrative opgaver som skemalægning, tidsrapportering, opgavehåndtering, budgettering, statisktikker og prognoser.

Det, der driver os, er en overbevisning om at håndtering af personale kan gøres let og effektivt, og vi gør vores kunder i stand til at bruge deres tid på deres kerneydelse, og det der driver dem.

Systemet er udviklet af et dedikeret team af ansatte med kompetencer og mange års erfaring inden for både opbyggelse og vedligeholdelse af IT-systemer samt administration og ledelse. Denne sammensætning af kompetencer i udviklingsprocessen har sikret, at vi ikke blot har haft fokus på udviklingen af softwareløsningen, men har vi har også bragt en forståelse af den enkelte ejer, mellemleders og ansattes hverdag og virkelighed ind i udviklingen af systemet.

Udviklingen af easydays unikke Workforce Management system startede for mere end fem år siden, og i dag tilbyder vi et brugerorienteret og gennemtestet system som vores kunder kan stole på til at lette deres hverdag.

easyday
Dalgasgade 25
7400 Herning
Telefon +45 70 666 222


e-mail: info@easyday.com